Hová utazzunk felejthetetlen élményekért?

Vannak megszokott nyaralások, amelyek kellemes emlékként még velünk maradnak pár hónapig, és munkahelyi kávézásokkor tűrhető beszédtémát szolgáltatnak. És vannak életre szóló élmények, amelyek életünk csúcspontjaivá válnak.

Sokszor nem kell ezekhez annyira messzire menni, akár pár száz kilométernyire is vannak helyek, ahol csodák történhetnek velünk – elég a mesebeli hangulatú Káli-medencét említeni. Ám ha biztosra akarunk menni, várnak minket a Föld legkülönlegesebb helyei. Érdemes beruházni egy-egy komolyabb repülőjegy vásárlásba, és megszerezni életünk legszebb élményeit. Ezekre adunk tippeket soron következő cikkeinkben.

Kenya

Afrika bolygónk talán utolsó olyan tája, ahol még a természet az uralkodó. Nemcsak a nemzeti parkokban, de azok határain túl is rengeteg vadállat él még itt szabadon, és mintha visszalépnénk az időben ezen a különleges kontinensen.

Talán legszebb tája Afrikának Kenya, ahol az óceánpartot is élvezhetjük, vagy szafarikon vehetünk részt a Massai Mara rezervátumban. Most közeledik az az időszak – június és október között – amelyik ideális az állatok megfigyelésére.

Híres látkép a Norvég fjordokról.

Norvégia

Komfortosabb és közelebbi desztináció, ugyanakkor garantáltan feledhetetlen élmény: ez a rövid repülőúttal elérhető Norvégia.

A gazdag és kiegyensúlyozott észak-európai ország kristálytisztán őrizte meg erdeit és vizeit, csodálatos úticél kirándulásokhoz, vízitúrákhoz. Az északi fény, amely az egész éjszakai égboltot átragyogja és megfesti, pedig maga  a varázslat, bár kell egy kis szerencse, hogy kifogjuk.

Oslo színes és zöld, és ha a természet nyugalmával beteltünk, kipróbálhatjuk a norvég főváros pörgős, bulizós oldalát.

Színes piac Peruban.

Peru

Komolyabb elhatározás kell egy perui nyaraláshoz, mintha leugranánk az Adriára. Igazi kaland, mivel a repülőút során nem számíthatunk arra, hogy egy napon belül eljutunk a dél-amerikai országba.

Limából már könnyebben eljuthatunk az egykori Inka Birodalom romjaiban is lenyűgöző központjába, Machu Picchuba. Ez a hely nem városként funkcionált, hanem szakrális és hatalmi középpont volt, templomok, paloták és obszervatóriumok álltak itt.

Peru sok más izgalmas látványossággal is szolgál emellett. Egyedülálló a természeti környezete, és olyan embert próbáló túrákon is részt vehetünk itt, mint a 4000 méter magasban fekvő Titicaca-tó meglátogatása.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.